Dat dus

Had ik al gezegd dat we de big migration hebben gezien? Ruwe schatting van 500.000 gnoes overal waar je kijkt, in het echt?
En dat het uitzicht over de Ngorongoro krater behoorlijk indrukwekkend is?
Dat het zand op Zanzibar zo zacht als meel is, zonder dat het plakt als het nat is?
En dat ik dus wel een heel gelukkig mannetje ben dat ik dit afgelopen week met mijn meisje mocht beleven?
Dat dus, bij deze.

Komende dagen blijf ik nog even in Tanzania om een vervolgplan + de motor (benzinefilters zijn gammel) te maken. Door de hevige regens dreigt een mooie offroad trip naar Lake Natran letterlijk in het water te vallen.
En de reis wordt wat ingekort, althans het rijden op de motor, door een sectie per vliegtuig te doen. Dat geeft me wat meer ruimte in tijd om wat rustiger te reizen in plaats van achter de klok aan te rijden. Mensen die zeiden dat 3 maanden te kort voor zo’n trip zou zijn, hebben bij deze gelijk. Waar vandaan ik ga vliegen staat nog niet vast. Maar dat de bestemming Turkeije wordt, staat wel vast! Want ik sla dan het stuk rond Egypte over omdat ik van mijn moeder niet door Syrie mag rijden ;-). Veel belangrijker is het feit dat mijn maatjes Dirk en Jaap naar Istanbul komen, op de motor, om het laatste stuk samen te rijden! Jiehaaa!!

13 responses to this post.

  1. Posted by Gertjan Endeman on 19 maart 2012 at 20:13

    Wat
    Ontzettend
    Gaaf
    …dit allemaal 🙂

    Beantwoorden

  2. Posted by Violeta on 20 maart 2012 at 00:05

    Ik denk dat je aan Syrië niet veel mist (lees ook; ben het stiekem toch eens met je moeder). En dan kun je inderdaad ook nog om je heen kijken waar je het toch ook voor doet =D. Veel plezier met sleutelen aan je brommer.

    Beantwoorden

  3. Posted by Albert Verweij on 20 maart 2012 at 10:44

    Guus,ik heb jouw filmpje gezien waar jij door Namibië rijdt.Lekker druk op de weg.Ik ben ook blij dat jij een stukje met het vliegtuig gaat om in Istanbul je motorvrienden te begroeten en samen de terugreis te maken.Wij blijven jullie volgen,rij voorzichtig en blijf gezond,Albert en Tiny

    Beantwoorden

  4. Posted by saskia on 21 maart 2012 at 22:50

    Guus wat een mooie fotos! geniet er nog ff van! en leuk dat je vrienden komen!

    tot snel.

    kus ons

    Beantwoorden

  5. Posted by Ronald Verweij on 24 maart 2012 at 11:57

    Er worden oorlog verslaggevers teruggetrokken vanuit Syrië en Guus wil erheen :-). Maar het is wel ontzettend mooi allemaal!

    Beantwoorden

  6. Posted by Antoine en Sylvia on 24 maart 2012 at 17:01

    Istanbul!!! the place to be!! en ook daar ga je heen. wat een leven heb jij toch! Doe voorzichtig. mooie foto’s.

    Beantwoorden

  7. Posted by Frank on 25 maart 2012 at 16:46

    Achter elke geslaagde avonturier, staat een verstandige moeder!

    Doe er je voordeel mee.

    Beantwoorden

  8. Posted by Johan on 25 maart 2012 at 17:49

    Daar zijn dan de foto’s. Ziet er goed uit Guusmans! Je krijgt de groetjes van alllllll onze zwemvriendjes in de Koppel, van de badjuffrouw, de modderkruiper, de saunamevrouw en de mak mak mak mak mak heb je nog een mop-man.;)

    Beantwoorden

  9. Posted by Adri Zwart on 25 maart 2012 at 23:36

    Beste volgers van Guus op deze Blog.

    Deel 2 en 3 van “The Road to Velp” staan inmiddels op Youtube en op mijn facebookpagina. Volg Guus naar het oosten vanuit Namibie op weg naar de Victoria Watervallen en bekijk een ontmoeting met wilde apen in het oerwoud. Binnenkort volgt deel 4.met onderwateropnamen in Malawi

    Adri Zwart

    Beantwoorden

  10. Posted by Jan-Evert on 26 maart 2012 at 21:24

    Hee Guus,

    Mooie fillumpies op youtube hoor. Maak je daar in Afrika al een beetje goede sier met je Hoog Keppel/ Laag Keppel mopjes? Kunnen die Afrikaners daar nog een beetje om lachen? Aigh

    Beantwoorden

    • In Zuid Afrika die van die dikke hoer met een papagaai op haar schouders geprobeerd… Ging als een nachtkaars uit. Daarna nooit meer gedurfd in een vreemd gezelschap. Humor moet je schijnbaar een beetje meer aanvoelen…

      Beantwoorden

Plaats een reactie