Druk met vakantie vieren

Oke, dagje Table Mountain op en af klimmen, Jeroen ontmoeten (al 10 mnd op reis met zijn KTM) met de broodnodige biertjes, autootje huren en naar het strand rijden, kiteboarden met Willyvannilly… Je kunt het er maar druk mee hebben!

 

Een ultra-relaxte ‘vibe’ (ja, dat woord mag ik hiervoor gebruiken), want jongens, echt in de surfscene ondergedompeld. Slapen in surfersdome “Endless Summer”, longboarden over de boulevard, iedereen zijn vetste kitefoto’s van de dag bekijken op hippe laptopjes in de chillroom, buiten in de zitzakken eindeloos zwammen in surftermen en ’s avonds steaks eten bij de “Butcher”. Voor de deur werd nog even gescheurd (hier moeten jullie echt even wachten op het filmpje!). Tja, een plek waar je echt makkie een maand uit wil hangen.

Maar we moesten weer verder. In Franschhoek, soort Benidorm met ouwe wijnleuters, avondje uit eten met uiteraard wijn. Wat wijnhuizen langs geweest voor wine tastings. En oh ja, contrast tussen gekleurd en blank is hier nog pijnlijk zichtbaar…

Nu bij “Africanoverlanders” in Gordonbay aan de zuidkust eerste ‘braai’ achter de rug. Met de broodnodige biertjes.
Je kunt het er maar druk mee hebben!

10 responses to this post.

  1. Posted by Albert Verweij on 5 februari 2012 at 11:07

    Guus heb jij al foto’s zodat wij hier ook van kunnen genieten en hoe is het weer bij jullie,groet Albert

    Beantwoorden

  2. tsjongejionge. Mevrouwtje Theelepel en ik lezen je blogs samen vanachter de computer in het koude, ondergesneeuwde Arnhem. (Behalve die over diarree, dat kon ze niet aan op de vroege ochtend.) Het zal je verheugen te horen dat we jaloers zijn, is het doel van je link doorsturen toch bereikt. We houden je in de gaten!

    Beantwoorden

  3. Posted by Ronald Verweij on 8 februari 2012 at 11:38

    Mooi stukie, ik begin er helemaal in te komen. Super gaaf. Misschien was zo’n smartphone toch handig ;-).

    Beantwoorden

  4. Posted by Martin on 9 februari 2012 at 21:25

    Oh oh oh… één en al jalousie 🙂
    Enjoy, my friend!

    Beantwoorden

  5. Ook wij kijken weer uit naar je volgende ervaring. Ach die 11stedentocht mis je dus niet, het scheelde niet zo heel veel…
    Als ik mag kiezen, zou ik ook voor de zon gaan. Ik ga er zomaar vanuit dat je de warmte nog niet zat bent.
    Hoeveel km’s ben je van plan per dag af te leggen? Ik lees chillen, biertjes drinken en slap ouwehoeren. Dat schiet niet echt op zo. Het is natuurlijk dan ook zonde om als een Paris-Dakar coureur door zo’n mooi land te crossen. Goede reis!

    Beantwoorden

    • Als ik gemiddeld 230km afleg, komt het goed. Begin zou iets sneller gaan waarschijnlijk. En nee, ben het weer nog niet zat. Zeker als de ‘toch niet tocht der tochten’ niet doorgaat, mis ik aan het weer niet zoveel lijkt me 😉

      Beantwoorden

Plaats een reactie